torsdag

seriöst så höll jag på att avlida imorse.
solen stekte typ hundra grader och där gick jag med mina två stentunga väskor. bråttom hade jag också så fick gå i hyper fart. var lagom mysig när jag kom fram till stationen.

skolan sög ju helvete. gjorde absolut inget vettigt under skoltid alls.
slutade halv 4 eller nått sånt så då började jag och jens med våran reportagefilm. båda var irriterade på allt och alla så undan gick det!
kändes så jääääääävla skönt att bli klar med den!
klockan 6 fick jag åka hem.

mamma hämtade upp mig och sedan var det bara hem och byta om sen åka till stallet.
tog en tur ut i det fina vädret och att vara ute i linne var inte en höjdare. det var mygg och bromsar överallt så jag trodde jag skulle bli galen. tror jag fått ett myggbett i skallen:(
olls kuta runt som en dåre så både han och jag var dösvettiga när vi kom hem igen.
fick stressa som en dåre för att kunna få skjuts hem av mamma innan hon åkte till jobbet.
ska fan inte stressa under hela sommarlovet! ska ta allt i min takt annars kommer jag fan gå under i en hjärtinfarkt ellernå.

har precis pluggat lite och det är sista uppgiften, SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!!!!!!!
ska laga mig lite mat och sedan ta en dusch. kan ju vara fresh?

imorgon är det sista tiden med datorn sedan ses vi inte förrens i augusti :(
kommer nog inte bli mycket bloggande från min sida om jag känner mig rätt. tror inte det kommer bli så mycket av någonting.
mitt treasure isle kommer gå under. kommer få abstinens av att inte spela, eller? nja riktigt så tror jag inte att det är.

fan vad hungrig jag blev nu.

puss

du äger mitt hjärta älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0