värt

värd lektion må jag säga. gör absolut ingenting fast jag egentligen skulle behöva.
jag har ingen ork längre, jag vill ha lov nu på en gång.

idag har jag och min älskling 1.5 år tillsammans. tiden går fort när man har roligt sägs det :)
jag älskar dig mest av allt min fina <3

jahapp, solen lös så tjusigt imorse också så jag bestämde mig att äntligen komma över mitt problem med att gå med bara ben. dem må vara vita men what the hell, då syns man iallafall!

blä,ursh mitt humör sjunker en aning nu. 
ska ha idrottlektion på eftermiddagen och då erbjuds det beachvolley. blir väl en improvisserad lektion om man känner mig rätt. 

tror jag måste köpa en mjukglass på lunchen. känns lite som om det skulle vara väldigt bra

puss


emils kanon bra genväg...
gåre bra?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0