busschaffis

hahahahah skönaste busschaffisen på halv 5 bussen hem.
rätt som det är när vi står i en bilkö så säger han i högtalarna med segaste rösten "ska bara säga att vi har bälten" sen kort därefter, fortfarande fast i kön säger han "tur att OS är slut iallafall"
fatta ingenting, var han seriös eller?

när vi väl kommit ur kön så säger han "tur man inte bor på mars" och då kunde jag inte hålla mig för garv. hur lost som helst var han! sedan "de har nog inte det där som vi har här med sånahär farkoster"

när vi ska svänga av mot hallsta så åker vi in i en snöhög så de sprutar massa snö och då såklart skulle han kommentera "tur att ingen stod bredvid den snöhögen!"

han måste nog ha haft rätt tråkigt han. har aldrig varit med om maken om pratglad chafför.

en ganska äcklig nyhet är att några tydligen hade hittat en snigel i salladen. hur äckligt är inte de???
sista gången jag åt grönsaker i skolan...
snigeln å andra sidan måste ha mått bra där han fick kräla runt bland massa godsaker. japp han levde!

skoldagen har varit väldigt seg. fick dock godkänt på både svenska & rörligbild provet, tjoho!

tänkte äta något nu sen inte göra något alls.

puss

Kommentarer
Postat av: emmy johansson

Haha, jag tycker det är skitkul med roliga människor! Det kan göra hela dagen (; Ha en fin kväll :)

2010-03-08 @ 18:13:33
URL: http://emmmyj.blogg.se/
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Önskar dig en trevlig kväll :)

Mvh ampelos

2010-03-08 @ 18:27:58
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: camilla

haha så härligt med glada busschaufförer =) har varit med om flera gånger att de säger typ "ja nu är vi framme, hoppas alla haft en bra resa, ha en fortsatt trevlig dag" =)

2010-03-08 @ 18:33:53
URL: http://systrarnaelfving.blogg.se/
Postat av: emelie

hejhej.

Kika gärna in till mig.

Kommentera gärna bilderna i mitt senaste inlägg.



kram

2010-03-08 @ 18:46:56
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: jenny

EN SNIGEL? WHAT? NEJ NU JÄVLAR...

2010-03-08 @ 22:13:47
Postat av: svenne

hahahhahahhahahah

2010-03-08 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0