dagens 10 poängare

under estetlektionen idag fick jag, jens & mattematte oss ett riktigt gott skratt, kan tyvärr inte säga vad det var vi skratta åt, men belive me, ni hade också skrattat! så hårt hade ni skrattat.
lektionen var för övrigt en riktigt kul lektion, vi fick dansa så jag blev som ett speedat får typ.

var på högskolegrejs på morgonen och jag vet inte ens vad jag gjorde där.
överallt var det folk som kom fram och frågade vad jag ville bli och blabla. jag stod där som ett frågetecken och visste inte vad jag skulle säga. dom var som en flock flugor, stod man väl still så kom dom direkt fram till en och skulle prata.

ja, vad ska man mer skriva då?
har setat och pillat med elins bloggdesign som för övrigt blev ganska bra, inte sådär riktigt bra så man ba "wow!" men hon vart nöjd så det är ju bra :)
har duschat och ätit. ska nog snart lägga mig och kolla film.
kollar en massa filmer nu för tiden. känns som om det går snabbare att sova sen..

FÖRRESTEN! hade äckligaste mardrömmen inatt! seriöst, så mycket som jag skrek i den drömmen och hade panik, så har jag aldrig känt förut. jag börjar seriöst grina om jag drömmer den igen!

har sovmorgon imorn och det är riktigt nice. börjar 10 så då kan man gott ta 9 bussen :*

men de så sighnar jag ut

puss


busigbild :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0