glader

är helt slut i kroppen, sov jätte dåligt inatt eller aa, somna halv 5 på mogon och vakna halv 10.

igår vart det lite dricka hemma hos bark först sedan drog vi vidare. kvällen var rätt okej så de var ett schysst tidsfördriv.

idag så har jag städat lägenheten duktig som jag är sedan var det bara att pallra sig iväg till stallet.
var hur skönt som helst att gå i solen och jag behövde äntligen inte använda den tjocka vinterjackan. kunde gå med väst och det var hur underbart som helst!

träningen gick kanonbra, olls var lite glad eller nå ibörjan så jag fick jobba stenhårt för att få han mjuk. han skutta runt som en liten hare så jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till.
i slutändan så blev att kanon och vi fick mycke beröm. är så stolt över min horsie!
kommer ha en fet träningsvärk imorgon känner jag redan nu. det får bli en lugn hemmakväll idag, orkar fan inte ta mig utanför dörren.

ligger i soffan och har nyss ätit, kollar på melodifestivalen och ska nog kanske ta en dusch snart?

puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0