i´ll be waiting for you

är så trött så ögonen står på kvart i 7. fattar inte varför jag bara går och lägger mig? har varit trött sen 7.
befinner mig nu i kristinehamn och det är väl trevligt. känns skönt att komma ifrån hallsta då jag mestadels bara är emo. saknar emil som in i helvete, helt sjukt..

ikväll har jag ägnat mig åt att åka bil då jag satt och kika på avatar tills min cp dator dog. batteriet är sjukt dåligt.
har ätit lite pizza som egentligen inte smaka så mycket sen har vi kikat på luftslottet som sprändes. en helt okej film.
just ja! har setat och löst korsod i en tom och jerry tidning med william, ytterst spännande ska ni veta!

imorgon ryktas det om att vi ska ut och ha picknik eller nå sånt. kan ju bli något, eller?
tror det kommer bli jävligt kallt.

ao, orkar fan inte skriva nå mer faktiskt.


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0