ledig imorgon

kommer på mig själv hela tiden om att vi är lediga imorgon.
ena sekunden tänker jag att jag måste gå och sova för att orka upp imorgon, andra sekunden kommer jag på mig själv om att jag får fan sova hur länge jag vill!

ollsmannen var glad idag. han var pigg och framåt och inget kunde stoppa honom typ.
jag gillar när han är så, bättre än när han hatar hela världen iallafall.

startlistorna för enköping har kommit ut och det pirra till i min mage när jag såg mitt namn. känns som om det vra år och dar sen jag tävla och de var ungefär så.
känns lite surt att vi är tre stycken bara i laget.. fast man ska nog vara positiv, som karin säger "var inte så negativa, ni kommer vinna hela skiten!" haha, känns bra att någon tror på oss iallafall (y)

imorgon kommer kära moster monica och det brukar jag tycka om. får se vad hon har med sig för roligt denhär gången :m

funderar på om jag ska ta och plugga lite? troligtvis kommer det nog inte bli så men man kan ju hoppas.

puss


pärlan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0