lovely fredag

äntligen fredag säger jag bara. vem hade klarat sig utan helgen?
försov mig imorse så fick stressa till halv 10 tåget.
har inte fått något gjort alls än så länge här i skolan och tror ärligt inte att jag kommer få det heller.

cicci skicka sms igår om att pippi inte är riktigt fräsch, nu snackar vi om hennes häst och inte pippi långstrump. alltså jag hoppas och ber på allt att hon blir bättre för jag har fan taggat som fan till divition 1!
först förlorade vi emelie&kimpan och nu kanske vi förlorar cicci&pippi också. dehär håller inte!

emma bjuder på vindruvor, väldigt snällt. dock kastar hon bort hälften, PUCKO!

vill att skoldagen ska vara över nu så jag kan få åka hem till älskling, jag längtar, åh jag lääääängtar!
hoppas också att mamma inte ätit upp all choklad så jag kan få göra banan i ugn idag igen. det är så jävla gott!

funderar på att gå på toa nu faktiskt

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0