måndag

höll på att få en hjärtattack imorse.
klockan halv 7 ringde alarmet som dånande kyrk klockor på högsta volym!
jag var så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

i helgen vart det stockholm för hela slanten.
när vi skulle stiga på bussen i västerås så var vi först på väg till oslo innan vi fick syn på att stockholms bussen stod bakom (y)

har inte varit mycke sova denhär helgen. varje morgon klockan 6 har claudia pigg och glad vrålat som en dåre.
jag & emil har delat på en 90 madrass som var tunn som ett lakan, ont i ryggen?

igår höll vi på att missa bussen så det blev marathonlopp genom bussterminalen.
mådde illa hela bussresan och fick ont i nacken.
älskling köpte lite donken när vi kom till v-ås så då blev jag gladare.

baka lite kladdkaka när vi kom hem och den blev bränd :( förstår inte att det aldrig ska lyckas när jag inte är i hallsta....

denhär veckan går vi 4 dagar i skolan. vissa går ju 3 så jag tycker det är orättvist. jag vill också bara gå 3 dagar.
funderar på att hoppa av matten. kommer ändå få ett fett ig i mina betyg.
är inte alls på humör idag så hoppas jag får komma hem snabbt och smärtfritt så jag kan begrava mig i täcket och vara emo

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0