never gonna give it, never gonna give it up now

kändes som en bra tid för uppdatering.
denhär dagen har inte varit mycket för världen. jag har nog varit världens lataste och tråkigaste människa.
har inte haft lust till någonting alls.

just nu sitter jag på samma ställe som jag gjort i flera timmar.
lyssnar på spirit låtarna. ni vet disneyfilmen om den lilla hästen? haha kanske inte men ändå.
musiken är grymt skön så dom går på repeat.

förresten angående mannet och dedär.
jag tror min häst är dömd till att stå inomhus. han kan inte beté sig alls!
allt började bra i hagen ochsådär men efter någon timme så tyckte han väl att det blev tråkigt eller nått så han hade traskat rätt ut och in till de andra hästarna. hur orkar han? han hade typ sönder tre hagar eller nått.
vi funderar på att bygga en trähage med typ 2 meter höga staket och väldigt stark ström så han inte kan ta sig ut. haha jäkla häst!

kanske inte blir nån division heller då kimpan hade skadat sig och inte kan delta i allafall första omgången..
måste försöka hitta någon reserv som kan täcka upp för henne och emelie under tiden. jäkla skit..

mja, imorgon ska jag ut iallafall och busa med mannet så han får göra av med lite energi. jag får väl galoppera tills han storknar ellernått. tror egentligen att det är jag som kommer storkna först..

aja funderar på att sova nu när jag äntligen börjar bli lite trött.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0