onsdag

har en klump i halsen som det känns att jag kommer spy upp snart, äckelpäckel..
det är exakt två månader kvar tills jag fyller 18, det är sådär jobbigt länge men ändå ganska nära så man blir tokig. jag vill ha 24 maj nu på en gång! förhoppningsvis är vädret varmare också. 

igår blev jag bjuden på lunch av min man :) blev mongo och jag åt tills jag mådde illa. 
gick en sväng på stan och helt plötsligt fick han för sig att klippa sig så det gjorde han. jahapp, så kan det gå. 
är lite ovan att se han i denhär frisyren men det vart snyggt ändå :) dock klagar han på de hela tiden så hoppas att det växer ut fort ;)

skulle plugga jätte mycket igår men det vart att conny och emil satt upp nya tvn i rummet istället. var grejer överallt så fick ingen ro. inte kom man ut på internet heller så.
rummet blev fint och nu slipper vi den stora klumptvn på golvet, wopah!

har resursdagar nu i 3 dagar i skolan så då är det tänkt att vi ska komma ikapp med våra rester. hoppas jag kan ta mig i kragen och få någonting gjort. är så tråkigt bara att jag har alla jobbiga uppgifter kvar...

puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0