onsdag

idag åker min baby långt långt ifrån mig :( jag ska ha nedräkning tills han kommer hem igen och då får ni se en glad amanda igen!

mja igår vart det gårn en sväng lite sådär spontant. kollade på dating in the dark och de är väl allt ett bra knasigt program? det är ju ändå utseendet som spelar roll i slutändan?
mötte upp bark och gänget sen utanför bion sen gick vi till aho och chilldrack lite. helt meningslöst men ändå.
har ingen aning faktiskt om när jag kom hem men jag somnade fort som tusan.

imorse väckte mamma mig alldeles förtidigt.
vi skulle ut och vakta mannet i hagen eftersom han inte kan uppföra sig ordentligt.
jag hade rustat upp mig med kakor, kiwi, vatten och chokladpudding så där satt jag i solen och vakta som en annan fåne.
mannet skötte sig fint, men det var nog mest för att han hade mat. då och då skrek han lite på de andra hästarna men inget mer än så.
får se om vi åker ut imorgon också och vaktar he-he.

JAG MISSADE DESPERET IGÅR!! :(:(:(:( dehär funkar inte alls! jag måste se till att ladda ner avsnittet eller nå, jag kan ju inte missa första lixom.......

puss



min man ute i det fina vädret :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0