sliten

godmorgon!

gårdagen var mycket trevlig tycker jag allt :)
höll inte på och drukna så många gånger så de kändes bra.
tror dock jag kommer bli väldigt sjuk eftersom man sprang in och ut när man skulle röka. stå i bara bikini i 15 minus och helt dyngsur är inte det skönaste!

nae men i stortsätt var allt nice och att hyra ett badhus var verkligen en skön idé trots att jag var skeptisk innan. hoppas det görs om flera gånger :)

idag är jag lite halvsliten.
vakna halv 7 imorse så jag gick upp och gjorde en födelsedags frukost till mamma eftersom hon fyller år idag :) grattis grattis! <3

perfekt att vara bakis på någons födelsedag för då är det alltid extra gott med onyttigheter ;)

funderar på att ta en dusch kanske så man kan känna sig lite fräsch.

puss!




för övrigt så saknar jag min älskling till tusen! dumma pojke kom hem nu!
saknaden är enorm och jag bara längtar tills du kan vara hos mig igen. love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0