solen lyser himlen är blåååå

inge skönt att vädret håller i sig iallafall.
tror jag ska ta datorpaus nu ett tag framöver när jag är hemma, tror att det kan vara den som gör mig så sjukt trött. måste nog gå och kolla mina värden också för att se om det kan vara något annat som är fel. jag tvivlar på att det är vintermörkret som gjort mig såhär trött, det funkar inte.

har fortfarande ont i näsan och knäet sen i lördags. har blåmärken överallt också, inte nice.

idag blir det nog stallet i think, känns som om min man måste trimmas lite.
har busat för mycket under lovet så nu får det vara nog ett tag. dock skulle de vara skönt att ta en tur ut i det fina vädret..

aej kanske ska ta och göra något av denna lektion

puss


en av dom inte så smickrande bilderna från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0