this is where i belong

älskar bara solen, vem gör inte lixom?
dock hatar jag att det är vatten, slask och is överallt, fötterna blir snorblöta.

skönt att sluta efter lunch idag, det behövdes verkligen.
åkte ut till stallet och hoppade lite. olls var väldigt glad och hoppade väldigt fint vilket gjorde mig väldigt glad.

mamma och jag bestämde oss för att baka lite när vi kom hem och det resulterade en kladdkaka som faktiskt blev god. mår lite illa nu faktiskt..

imorgon slipper vi matten och det är ett starkt gilla. vi ska till högskolan för någon framtidsdag eller nå sånt. orkar egentligen inte, men lika bra att gå ändå?

funderar på om jag ska ta och sova? kanske man är pigg för en gångskull när man vaknar? troligtvis inte, men kan ju ändå hoppas.

puss


våååååååååååååååår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0