this time baby

min stackars kropp gör ont, den har träningsvärk överallt och jag kom knappt ur sängen imorse.

idrotten igår var rätt fun, körde på så gott jag kunde och det kändes bra.
hann med halv 3 bussen och gissa vad jag såg på vägen? JO två älgar, en mammaälg och en bäbisälg. dom stod och åt från ett träd, så söta så.
solen lös och jag var på ett strålande humör, hela vägen satt jag och kikade efter tussilagos, varje snöfri plätt kikade jag nyfiket efter nå gult och ett tag trodde jag att jag såg en liten blomma men det var bara ett papper :(

åkte ut till olls efter skolan och vi tog en tur ut i de fina vädret.
han var helt odräglig och jag fick blåsor i händerna.

missa desperate kom jag på nu och då blev jag ledsen..

nu har vi svenska så kanske ska bry mig om de ett litet tag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0