tjoho

vi hade framtidsdag idag på förmiddagen. gick på fyra föreläsningar och först ut var en domare/advokat.
var väldigt intressant det han sa och då kände jag att jag ville bli advokat! skit häftigt!
andra föreläsningen var en polis som prata och fast han var as seg så kände jag ändå efteråt att jag ville bli polis! för att bli advokat så tog det typ 10 år av studier innan man blev en riktig så jag kände att jag aldrig skulle orka.
tredje läsningen var gina tricots butikschef och efter att hon pratat så var jag så jävla jobbsugen! vill tillbaka tillkära MQ nu...............

sista föreläsningen var en flygvärdinna och då kom jag på att det är flygvärdinna jag vill bli!
jenny bara skratta åt mig då jag sagt att jag vill bli allt som jag nyss varit och lyssnat på, men jag känner att flygvärdinna är det ända rätta! skit samma att jag är jätte flygrädd, det ska tamme tusan gå ändå!

på väg till lunchen idag så höll vi, de tre musketörerna, på att få massa snö i huvet. allt sluta med att vi stod i en liten klump och skrek. kul var det iallafall och i trappan ramla jasse omkull så då blev det ännu roligare!
väl på lunchen så fick vi äckliga mackor så då bestämde vi oss för att göra ett litet fint mästerverk.
jasse stod mest för det och det blev ganska vackert tillslut.
mohammed hade inte blivit glad om han såg våra tallrikar! :o

ska snart ut till stallet och ha lite markarbete hade jag tänkt. 
olls har så jäkla mycket energi nu för tiden så ska försöka få honom lite lugn he-he.

aja fredag imorgon och då kommer ääääääääääääääääääääälskling!!!!!!!
jag är lycklig!

puss


fint va? gjort på mackor, grädde, smör och sylt. en och annan snorkråka från jasse också möjligtvis.

 


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahaha mohammed kan inte sluta skratta....

2010-03-18 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0