uppdate

var på UF-mässa efter lunchen och det var rätt tjockt med folk. vart helt snurrig i huvudet och förstår inte hur eleverna orkar stå där hela dagen..

efteråt blev det stan med jasse, hon hade lite ärenden som jag bestämde mig att följa med på, kallt och blåsigt var det men tur att jasse är så söt så jag slapp gå ensam och frysa :m
i slutändan av allt så fick jag äntligen gå till ica och köpa godis.

ska snart till stallet hade jag tänkt. ska nog trimma lite dressyr med olls. är alltid spännande och se hur det går.
efteråt vet jag inte riktigt vad jag hittar på, är ju ledig imorgon så har ingen bråska någonstans.
OJ OJ! nu höll jag på och glömma att det är desperate idag så de får jag fan inte missa!

är ensam hemma ikväll då mamma jobbar :(
tur att det bara är 2 dagar kvar innan älskling kommer hem, då slipper jag vara ensam :):)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0