uppdate

sa tidigare att jag inte skulle göra ett dugg idag och så blev det också.
har kollat på tv och suttit här. har även knåpat på en ny bloggdesign som blev ful som tusan...

vart kalassugen på té så jag gjorde mig en kopp. dock vart jag världsbesviken att det smaka bajs :(
tror jag går och tar mig en dusch sedan är det nog dags för sängen.

volleyboll på idrotten imorgon, kan bli roligt men det kan också sluta med att mina handleder går av.. får hoppas på det första alternativet tycker jag!

för övrigt så känner jag mig ensam, ensam och övergiven.
det är 9 dagar kvar innan min älskling är hos mig igen och dom 9 dagarna känns som en evighet. det har lixom inte ens gått halva tiden än! jag börjar gråta snart, värst är nätterna. dom ensamma, långa nätterna..
haha gerej nu människa! gå och ta en dusch så känns de bättre.

jahapp, duschen vare då

puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0