världens otursdag eller?

gårdagen kunde jag lika gärna ha hoppat över.
börja redan på natten då jag vakna minst 100 gånger.

klockan ringde halv 6 och då var jag faktiskt hyfsat pigg.
åkte ut till stallet och då hade mamma tydligen fel kod så larmet gick, toppen...
fick stressa med allt eftersom vi var lite sena, vakterna kom eftersom larmet hade gått men dem försvann lika snabbt igen.

åkte till enköping och hoppade första klassen på 1,10. den gick bra förutom att jag var lite före hela tiden, sista hindret så blir det ett missförstånd mellan mig och olls så jag trillar av. dock var det efter mållinjen så det blev en nolla ändå :m såg så jävla fult ut, var så jävla bestämd på att hålla mig kvar tills efter mållinjen så där hängde jag och kämpa för mitt liv. när jag väl landa på marken så landa jag på fötterna så det var ju soft. slog dock i revbenen så jag kunde knappt andas (y)

börja vrålsnöa precis till lagklassen och det var ju kanonkul.
för vårat lag gick det verkligen sämst. så jäkla sämst det kunde gå.
emelie ramla av och fick åka till akuten. doktorn trodde först att hon kunde ha brytit nacken :o men jag tror att hon bröt näsbenet istället.
sofia vet jag inte riktigt hur det gick för, men hon vart utesluten hon med.
för mig gick allt cpdåligt. första och andra hindret kom vi över som vi skulle, sen resten av banan var det inte ett ända hinder som blev rätt. fick två stopp också så jag blev med utesluten. skämde ut mig totalt!

när vi väl fick åka hem så var det kaos på parkeringen. all snö hade gjort så marken blev geggig så ingen kom ut med sin transport. fick vänta ett bra tag innan vi fick åka hem.
på hemvägen fick vi åka i 50 typ hela vägen. var livrädd för att vi skulle glida ner i diket.

var helt cptrött när jag väl kom hem.
jag & emil packade våra grejer sen åkte vi hem till honom.
åt mat & gjorde banan i ugn sedan slockna jag typ. var grymt trött och sov som en gris hela natten.

idag är jag tvär täppt i näsan och blir anfådd för vad jag än gör. kan knappt borsta tänderna utan att jag knappt kan andas :*

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0