waiting for tonight when you will be here in my arms

är hemma nu och jag har fortfarande ont i rumpan sen bilresan.
känner bara för att vara hemma idag, gick och la mig alldeles för sent igår och vakna alldeles för tidigt idag.

har argerat lektant till william hela dagen och det tar på krafterna ska ni veta!

imorgon har jag planer hela dagen, det var inte igår som jag hade planer må jag säga.
hoppas bara att de blir kul :)

och emil om du skulle ha tillgång till en dator och kan läsa dehär så har jag visst svarat på dina sms, har skrivit minst 6 gånger så du vet! <3

nae ska nog kika solsidan som jag visst missade precis

puss


nybild från typ 07-08?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0