woop woop dont fuck with me

denhär dagen innehåller inget speciellt.
skolan var tråkig och mina handleder hurts, dumma volleyboll.

efter skolan vart det inget stall men jag tog mig en spring & gå runda ändå. världsensation! ska försöka komma ut ett tag efter skolan iallafall några gånger i veckan. ska inte lova något men ska försöka!

har bakat paj som smaka helt ok. tänkte gå och lägga mig nu men sen kom jag på att det är desperate! får inte missa de heller!

ao, imorgon slutar vi tidigt och då är det tänkt att jag ska ut till stallet för att hoppa lite med olls. tror han kan bli gla i hågen då.
och eftersom jag slutar tidigt så ska jag nog hinna med en springrunda också, he-he.
alltså min kondis är seriöst den sämsta som finns! en tjockis på 200 kilo har bättre kondis än mig och då skojar jag inte. det är riktigt sorligt ska jag säga er.

är jävligt sugen på bullarna som mamma fryst in, men vete fan om jag ska äta någon?
ett problem som tåls att tänka på.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0