aoutsh

skar fingret igår på en konservburk och det blödde fortfarande imorse så det fick bli ett litet plåster på lillfingret.
nu är jag invalid eftersom jag hatar att ha plåster. man blir så stel...

jag lyckades somna igår iallafall men det var knappt.
emil väckte mig 6 imorse och fråga om jag hade försovit mig. varför skulle jag ha försovit mig klockan 6 på morgon?? pigg var jag iallafall men jag somna om ändå. det skulle jag inte ha gjort för jag var aptrött när klockan ringde senare. typiskt...

sitter i sp´s klassrum nu och det är inte en själ här så långt ögat når.
efter skolan blir det stallet igen.
olls var en skitzohäst igår då han först knappt rörde sig framåt till att springa som en galning i slutet.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0