äventyr

min mobil var på äventyr idag.
som vanligt när jag lägger ifrån mig min mobil så glömmer jag den. senast var på tåget..
vart hysteri på skolan och alla lärare vart involverade folk sprang runt och skrek överallt!...... naae inte riktigt kanske, en lärare hittade den och gav tillbaka den, punkt slut.

har haft sista delen av engelska nationella idag. den gick inte bättre än första delen, he-he.
jag som har gett mig in i engelska C i 3:an, haha hur fan ska det gå?

fredag idag mina vänner och solen fortsätter att busa med molnen. ena sekunden måste man ha glajjorna på och nästa behöver man inte. ena sekunden är det varmt som fan och andra blir det kallt som fan.
idag blåser det också mer än vanligt, cyklarna utanför skolan låg umkullvällta som dominobrickor.
att ha en great hairday en dag som denna är omöjlig, håret flyger åt alla håll och kanter, inte kul!

kommer spendera min helg i ramnäs även om bark föreslog den roliga idén att spela fyllebrännboll.

tror kanske jag ska fokusera lite mer på lektionen nu. treasure har fått all min uppmärksamhet för tillfället så nu ska fredrik få lite. ALLA måste få uppmärksamhet!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0