cp

är på sjukt dåligt humör, sådär att man hatar hela världen. smågrejer som växer så att det kokar i en, till att man tillslut får ett damputbrott. inte roligt ska jag säga!

hade en väldigt värd skoldag idag. började klockan 1 så jag åkte in och åt lunch sedan visade det sig att läraren var sjuk så det var bara att vända och åka hem igen. kuljul

har besökt bark idag. väldans länge sen jag gjorde de och det var trevligt. jag fick glass så då var jag nöjd. fick halva linneas panpizza också så då blev jag ännu nöjdare, tjockis..
gick hem till jocke och kika på lite fotboll. när jag gick var det inte så bra stämning då AIK låg under. jocke var inte glad alls keps och tröja for åt alla håll.

nu sitter jag här och är sur, ska nog ta en dusch och kolla på ett eller två avsnitt av how i met your mother och sedan gå och sova.

imorgon är det äntligen fredag och då ska jag må minsann.

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0