fredag

känns verkligen inte som fredag idag. kanske en tisdag eller möjligtvis onsdag...

fick reda på våra nationella idag och bättre har det ju gått. jag klara mig iallafall i båda ämnen så det var ju bra, he-he.
vi var busiga sista lektionen och faceraped varandra. så fort någon gick ifrån sin dator och som inte hade slagit ner skärmen attackera vi. dock har jag lärt mig från 1;an att man ALDRIG ska lämna datorskärmen uppe!

har ett ton med plugg men jag orkar verkligen inte göra något åt de idag.
blev så trött efter stallet efter att ha burit massa tunga bommar och vattenkannor så nu ska jag fan bara må.
är lite hungrig med vetefan om jag orkar göra något.

imorgon åker vi till el stocholmo för att hälsa på mormor och sedan fredrik & co. de ska fira mig lite eftersom jag fyller år på måndag!
ska bli skönt att komma utanför hallsta & västerås skyltarna. nu far vi ut på större äventyr!

si, si imorgon ska jag sova järnet sedan åker vi
får nog lov att gå ut i köket och göra något fast jag inte vill...


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0