fredag

tror jag skippar att skjutsa lilla mio på cykeln framöver. hela vägen sa han "fortare!" "du måste hinna åka före emil!" och jag trampa som en galning, som en fullständig galning och jag var helt slut när vi kom fram till konsum.
på vägen hem var det samma sak PLUS att det var motvind. det kändes som om jag sprungit 20 mil det fortaste jag kunde, kunde verkligen inte andas!

ligger i sängen nu och har ont i skallen. trött som tusan är jag också då jag inte kunde somna inatt.
var fullkomligt övertrött sista lektionen idag, tror alla var övertrötta.
i slutet på våra fredagslektioner brukar freddan slå på en kort film bara för att lixom och idag frågade han vad vi kunde tänkas se.

madde; sagan om de två tornen!
emma; nej 3D porrfilm!
fredrik; nja jag tror inte jag har 3D glasögon till alla...
emma och madde; men då kollar vi på vanlig porr!
madde; eller sagan om ringen.. en jävla bra film!
fredrik; jag tror inte riktigt de räknas som en kortfilm.. men om du vill sitta här till klockan 6 så!

de hade en väldigt rolig konversation och trött som man var satt jag där i mitt hörn och skratta, och skratta.

just nu försöker vi hitta den otäcknade verisionen av 101 dalmatiner. eller 100 en dalmatiner som emil stava det till, haha!
fast nu funkar inte hans tangentbord så nu är han sur, jaja jag får väl ta hand om det då!

eller nu funkar det igen. "allt funkar med våld"


puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0