going down

vakna halv 10 imorse helt lost. slängde mig upp ur sängen och bara satt och kolla rätt fram, hur normalt?
solen lös till min stora förtjusan så jag har setat ute och stekt i en och en halv timme. är ledig från skolan såatte!

har också setat och pillat med min och jennys film och kan ju säga att den inte blev så bra som jag hade tänkt mig, haha har setat och skrattat som en dåre. så jävla fula!

ja, jag kanske ska ta och välja en jävla dikt också till svenskan imorgon. någon bra en som blir något att bita i!
vem bryr sig....
har plugg upp till öronen så egentligen ska jag inte ha tid för någonting annat.

har olls idag och inte ens det hinner jag.
busy tjej.

kanske ska laga lite mat iallafall så magen blir glad, ja det ska jag nog göra

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0