haha

okej, min kondis är verkligen inte okej! trodde jag skulle säcka ihop där ett tag och då hade jag inte sprungit långt ska jag säga.

gick förbi en fårhage och till en början sprang dem sin väg så fort jag kom i närheten men sedan slutade det att de gick alla får på en lång rad efter mig, såg rätt kul ut ska ni veta.

har legat och solat nu ett tag och jag tror tammetusan att det tar en aning.
jag solar en stund sedan kommer moln så jag får gå igen och efter fem minuter är dem borta så jag kan gå ut igen. så har det hållt på nu i snart en och en halv timme, lite onödiga är dem dedär molnen...

tror jag ska gå ner och ta en dusch sedan kolla vad det finns för mat

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0