jarrååå

jag fick beröm för mina ögon idag på röntgen, inte varje dag man få de? hon tyckte dom var jätte vackra, man bugar och bockar.

sitter hemma i min ensamhet just nu, alla har övergivit mig.
jag har roat mig med att försöka föra över all inspelad film från kameran till datorn, men icke sa nicke. det ville sig inte och ingen jäkel kunde fatta heller hur man gjorde. typiskt också...

på tal om typiskt också så trodde jassebasse att jag hade varit i göteborg idag. det hade ju varit gött om det var så.
min pojkvän tänkte säga "jag älskar dig" till henne också, vilken jävel...

ja, jag har bakat idag också. kladdkaka blev det på menyn och den vart sjujäkla god!
tråkigt värre kommer jag få dåligt samvete för att ha ätit opp allt själv.

aej fan sitter jag här för, ska duscha och slänga mig i sängen för att kolla lite vänner avsnitt!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0