kom änglar

alltsååååå jag förstår inte diktanalysen, någon som förstår kan ju snälla förklara för jag börjar få lite panik.
skolan ger mig panik då jag har så äckligt jobbiga uppgifter kvar, vi slutar snart och det skulle ju vara trevligt att få ett slut betyg.

ovärdaste skoldagen idag, började 10 och sluta 12. gjorde ingenting på lektionen, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG. måste börja ta till drastiska åtgärder om det ska hända nått här nu. dumma unge och vara lat!

igår var jag och emil och fiska lite. eller jag förstörde mest bara hans fiskespö så jag gjorde inte så mycket nytta.
sjösatte hans lilla, lilla båt som vi rodde ut med, med föralldeles långa åror. HAHA så jävla fult, man får plats max två personer i dendär båten och sen för långa åror på de. jag skratta iallafall.
myggor fanns det gott om också så jag slängde ur mig en och en annan svordom.
tror vi ska göra ett nytt försök när han kommer hem från skolan sen, FAST med något kortare åror. igår rodde jag i cirklar och skar upp knogarna, he-he.

imorgon är jag ledig och det tycker man ju om. den här veckan har varit väldigt trevlig då jag var ledig igår, sovmorgon idag och ledig imorgon.

nej nu ska jag gå och kolla om min chokladkaka blivit kall än

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0