ledig

var inge skönt att känna att jag kunde stanna kvar i sängen imorse va?
hörde långt bort att emil höll på och stöka runt i lägenheten medans jag kunde somna om. härligt, härligt.
dock vakna jag kanske alldeles för tidigt men så är det alltid. när man får sova så vaknar man tammefan tidigast i världen och när man inte får sova så är man trött som ett as.

är hungrig som tusan men vi hade ingen god frukost.. funtar på om jag ska ta hemmagjorda pizzan som jag och min man gjorde igår. får nog bli så nu när jag tänker efter.

solen lös för ett tag sen men nu verkar den ha gått i moln? jävla moln som ska förstöra hela tiden, vad ska dom vara bra för???

var ut till olls igår på tal om nå helt annat.
vi tog en sväng ut i det varma vädret och jag höll på att svettas ihjäl.
olls var väldigt glad i hågen, han sprang med huvudet nere i marken och strunta i allt. vadå stanna? jag är större än dig, nu kör vi! ungefär så tror jag han tänkte. ibland önskar jag att jag var större så jag hade något att säga till om. tråkigt nog har jag nog några hundra kilo kvar om jag ska kunna vara starkare. när man väger sisådär 52 kilo och sitter på en häst som väger runt 600 - 700 kilo kan man inte göra annat än att hänga med.

puss


en bild från hallstahoppet. 1,10n gick ju inte sådära kalasbra!


från 1,20n


en till från 1,20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0