måndag

var inte allst så trött som jag trodde igår när jag skulle sova.
låg vaken till 1 eller halv 2 och då kan jag säga att jag var ganska död imorse.
solen lös iallafall så det blev man kanske en liten gnutta piggare av?

jb hade visst bestämt sig för att ha en jb-dag idag. jobbigt att man glömt bort det och tog med den kära lilla datorn ändå. gick och släpa på den hela dagen och det resulterade ett rött hack i axeln.

när jag kom hem från skolan så ville emil ut och ro lite i hans "båt" så det gjorde vi.
eller, jag åt mest från våran matsäck som vi tagit med oss.

han försöker plugga just nu men det går ju inte sådär jätte kalas.
"jag orkar inte" har han sagt typ 100 gånger nu.
"jag har feber" verkar han börja köra med nu.. stackars liten.

jahapp, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så får bli ett litet avslut här nu.

puss


jassebasse med hennes nya cykel. någon dummis hade hängt upp den i stolpen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0