oohååååh

fick nyss reda på att jag är ledig på onsdag vilket betyder att jag är ledig, onsdag, torsdag, fredag, lördag OCH söndag, high five!
fick också reda på att alla i sagoprinsen klarat sig i svenska nationella, dock var det några som inte hade följt instruktionerna på den skriftliga delen och vem kan hon mena då tror ni? jag hade fan inte en aning vad jag skrev så atte ett IG blev det nog dära, dock så klara jag mig ändå så, woopha!

har tillbringat min förmiddag hos doktorn. finns ju roligare saker att göra på sin förmiddag men ska det göras så ska det göras. nu kanske jag kan få reda på varför jag är så trött hela tiden och varför mina fingertoppar domnar bort rätt som det är, och så kan jag ju kanske få reda på vad jag har för knöl i höften.
problembarn jag är....

har precis slutat så nu ska jag sitta här för mig själv till 20 över 4.

mjaa imorgon är det vattengympa som står på schemat så då ska vi vara hurtiga!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0