söndag

då var det söndag igen då. känns ganska bra ändå då vi nästan bara har den kommande veckan kvar, herrejösses så skönt! tror jag kommer svimma av lättnad när jag väl inser att vi har ledigt.

har setat och skrivit på den jäkla APU uppgiften och roligare kan man ju faktiskt göra.
försökte mig på med flash animeringen också men det sket sig ju direkt.

utgången i fredags var kul.
sandra kom hem till angelica för att göra mig sällskap medans hon var ute på jobbmiddag.
blev pluto sen och det var nog rätt mycket folk tror jag. mitt tålamod med folk som ständigt puttade och knuffade på dansgolvet var inte stort så mina armbågar fick jobba på bra där ett tag.
somna som en stock när vi kom hem igen och jag mådde faktiskt fint dagen efter.

blev inget waxholm för oss då vädret inte var det bästa.
ganska tråkigt då jag hade sätt fram emot att åka dit..
vi åkte tillbaka till ramnäs istället och hade en myskväll.

idag blir det inte mycket för världen.
ska plugga lite typ.
kanske slår på en film också, who knows.

puss


angelica; AMANDA, KAMERA!
amanda; vart???....
angelica; DÄR!
"klick"
amanda; aha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0