stan

äntligen funkar datorn och internet som det ska igen!
har krånglat hit och dit men nu verkar det vara tillbaka igen.

nästan nyss hemkommen från stan. jag och älskling tog en liten tripp och jag fick med mig hem, 2 linnen, en trekvarts kort jacka eller nå, ett par jeansshorts och ett par svarta shorts, ett par skor, hårfärg och en tröja.
köpte årets första mjukglass och det satt inte helt fel! köpte jordgubbar också så det ska vi sitta och gotta på efter maten.

har ju sagt att jag ska sluta färga håret men jag kan tammefan inte gå runt så här längre, har två meter utväxt..
köpt hårfärg och slingmedel så får väl hålla tummarna på att det ska se bättre ut. haha det brukar inte alltid bli så snyggt när jag ska färga mitt hår men om det nu skulle bli så att jag ser ut som en tiger i huvet så får jag väl färga över det då.

är ledig imorgon och det sitter ju aldrig fel.
dock måste jag fan plugga arslet av mig så...

nu ska jag hjälpa min man att laga mat till oss


puss


Kommentarer
Postat av: Tyra

DU vet att det är estet va :D?

2010-05-26 @ 21:12:25
URL: http://tyrajansdotter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0