tävling

var helt död imorse när mamma väckte mig, tror jag tänker skylla de på emil :m
första klassen, 1.10... HAHA vi kan säga såhär att jag har världens schysstaste häst och att jag inte kan rida. 1 pet i omhoppningen och jag är chockad att vi ens kom så långt.

andra klassen, 1.20 hade alla intalat mig att ge fan i att rida som en fegis och att bara kriga.
jag krigade och det resulterade en mycket, myyyyyyyycket bättre runda, dock ett litet oskyldigt pet men vem bryr sig. olls var en riktig pärla och jag var glad så.

nu ska jag sätta mig och kolla igenom tävlingsterminen och se vad den har att erbjuda. måste hålla igång!

ska hoppa in i duschen och packa min garderob ungefär för sedan ska jag bege mig till ramnäs och pussa på emil. vi har 17 månader idag så några extra pussar ska han få.

funtar på att lägga in videon från 1.20n här sen. den från 1.10 får ni fan inte se! haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0