tisdag

känns som om jag haft en vecka ledigt från skolan eller nå, känns som om det var länge sen jag satt här och häcka.
jag är lite sur på multimedia frågorna måste jag säga, vadå "vilka ord och begrepp förknippar du med multimeda?" vad är det för fråga egentligen?

förövrigt kändes det som om jag satt på tåget i två timmar imorse, det tog lixom aldrig slut? jag åkte och åkte och åkte och när det kändes som om jag var framme så var vi lixom i hallsta. inte roligt alls.

jahapp, olls blir det efter skolan. funderar på om vi ska ut på äventyr istället för att isolera oss i ridhuset. får nog hoppas att vädret håller i sig tills dess, man vet ju aldrig? det kanske börjar snöa? hemska tanke..

20 dagar är det kvar till min 18 årsdag för er som finner det intressant. dagarna dit går så fruktansvärt långsamt. och efter jag fyllt 18 är det bara sisådär 2 och en halv vecka kvar till skolavslutningen. hur härligt är inte de?

nej nu ska jag brottas lite mer med multimedian, woopha!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0