tjofaderittan

sov som en galning imorse tills jag blev väckt av emils jävla telefon som ringde hundra gånger.
kanske var lika bra egentligen eftersom solen lös så fint ute, hihi.

efter frukost bestämde vi oss för att cykla litegranna. den cykelturen visade sig att vara till sura för att handla godis och sedan hem igen. 2 jävla mil cyklade vi! OCH på hemvägen låg ett dött vildsvin med urgröpen mage, mums... fyfan så äckligt

har kollat klart på alla fyra säsonger av how i met your mother, lite ledsamt känns de må jag säga så jag tankade ner 7 säsonger av vänner istället. måste nog säga att how i met your mother är en aning bättre, skrattade som en dåre när jag tittade på dem

vi ska snart beställa pizza så jag måste se till att bli hungrig. en bra tanke är kanske att sluta trycka i sig massor av godis? fetto...

imorgon är det skola som vi inte ser framemot något alls. skolan ger mig bara självmordstankar

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0