torsdag

jag är tröttare än livet. min man var inte särskilt duktig på att vara tyst imorse när han skulle upp till skolan, eller det ´är han nästan aldrig så jag blir inte förvånad.

ska slinga håret om ett litet momento och jag hoppas att det kan se någolunda ut.
blir att åka till olls sen också och ta hand om honom.
eventuellt åker jag hem till ramnäs också för att sova en natt där?

och utifall jag inte orkar blogga nå mer på ett tag nu så,
i helgen är det utgång på fredagen
lördagen tar vi morgontåget till stockholm för att sedan åka ut till waxholm för att ha lite party med emils släkt och familj.
söndagen kommer jag nog vara stendöd, så vi hörs antagligen på måndag.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0