uppdate

denhär söndagen börjar lida mot sitt slut nu. börjar klia lite i ögonen och det är egentligen sjukt för jag sov till halv 1 idag! om inte emils mobil hade ringt så hade jag nog tammefan sovit längre. sick..

såg att grannen grilla tidigare idag och då stod jag där med avundsjuk blick och sa "åh, dom grillar..."
när jessica och conny kom hem så hade de köpt flintastek till oss och det var ju bra snällt. då slapp jag vara avundsjuk på grannen.
fint som snus satt det med dendär köttbiten så nu vilar ett lugn över mig.

har setat och diskuterat skola med jens, måste ju uppdatera henne när hon inte vart i skolan på en vecka!
kan ju säga att det finns roligare saker att diskutera om.
jag skulle iallafall få detaljer om deras slovakienresa imorgon så spänningen är olidlig.

har konstaterat att jag bara har två hela saker kvar på min att göra lista. hur skönt på en skala??
fast om jag har en riktig osis, vilket jag brukar ha, så kommer jag väl få tusen kompletteringar på mina inlämnade uppgifter!

mja, joo tror jag ska bädda ner mig nu ellernå. skulle vara mysigt

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0