utgång

sitter hemma hos angelica just nu och lyssnar på musik. har nyss käkat så jag mår illa..
har varit full fart på mig hela dagen i stort sätt. åkte till skolan och hade diktanalys, tråkigare har jag nog aldrig varit med om. men det gick bra så efter det gick jag till MQ för att lämna väskor till angelica. fick sällskap på tåget hem av fanny, trevligt :)

cykla hem som en dåre och packa lite mer saker och sedan tillbaka till tåget för att åka tillbaka till västerås igen.
alltså jag tror fan jag ska sälja allt jag har så jag slipper all denna jäkla packning. har alltid en väska på axeln, ryggen kommer vara 90 grader när jag fyllt 30.

mja, när jag kom innanför systers dörr så såg jag ett GIGANTISKT berg av disk så jag sysselsatte mig med det. så jäkla äckligt så jag vet inte vad, det tog mig fan en och en halvtimme att diska. inte normalt.
dammsög lite också så nu känner jag mig som en snäll syster.

ska snart börja fixa mig lite för ikväll och knäcka första cidern. får kröka för mig själv då angelica ska på middag med jobbet. tjoho!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0