1 november

äntligen inne i november, nu jäklar ska jag börja räkna ner!

jaha, 4 dagar sen jag skrev tydligen. vad har hänt under dom då kan man fråga sig?
typ, praktiken är färdig för iår, jag har fått jobbat nu lördag och söndag.
i fredags var det lite maskeradparty hos nathalie så impulsade och åkte dit.
var tänkt att jag skulle vara en såndär ful häxa som man alltid klädde ut sig till när man var liten. men redan efter 1 timme så orkade jag inte med det längre. ingen annan heller tror jag. hade stora fladdermus aktiga armar på min klänning som peta alla i ögonen såfort jag satt mig ner så den åkte av! vet inte riktigt hur det blev sen. nathalies trosor hamna på mitt huvud iallafall. haha

är äntligen höstlov. dock har jag jätte mycket plugg att göra såatte..

imorgon fyller lillasyster 16 år så då blir det tårtkalas!
har ätit tårta som en galning nu på sistånde. emma på jobbet fyllde förra veckan så då vart det tårta. mormor kom i helgen och skulle fira alicia lite för tidigt så då blev det tårta. imorgon blir det tårta för att hon fyller på riktigt. huvva....

påtal om något helt annat så har jag och min man 23 månader idag. och det betyder att vi har två år om exakt 1 månad. tänk vad tiden går fort?
jag älskar dig lika mycket fortfarande. ska alltid vara vi två! <3

naae om jag kanske skulle ta och göra nå annat ellernå

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0