jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

hujeda mig vad kallt det är ute!
trodde mina lungor skulle hoppa ur mig när jag cykla hem från tåget.

mja, jag och min man har bakat äppelpaj och jisses vad fint de satt då.
har setat och uppdaterat min tele också och vips! sare, så var alla nummer borta FAST jag gjorde en backup. typiskt...

imorgon har jag sovmorgon as always och det är ju för jäkla skönt.
hoppas bara att de inte ligger någon snö på backen imorgon som de lova på vädret. är inte redo för snö än.
blir väl lagom snökaos när vi ska flyga så vi slirar av banan, kraschar och dör..

börjar faktiskt bli lite trött, så nu inväntar jag mannen som duschar sedan myser vi ner oss och sover en sväng.

puss


mitt hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0