stockholm

åker till stockholm idag och inväntar att få åka till arlanda imorgon! wihow!

igår vart det lite party hos bark. bra länge sen man umgicks med han!
kvällen var helt okej till slutet då någon jävel snodde min tele. min lilla mini :(
mycket nytta den som tog den kommer ha. abonemanget är spärrat och snart ska jag spärra telen också. have fun!

förresten, vi skulle egentligen bo i en lägenhet undertiden vi är i kina, men nu vart de nå knas så nu ska vi bo på hotell! huuuuuuur fint som helst var det.

ja, annars då?
tralla upp klockan 6 imorse. tror jag har lite resfeber.
emil var inte alls pigg på att gå upp så jag duschade och lite sådära. kan man ju också göra!
sitter och kollar på disneydags nu. åhååå de tar en tillbaka till gammla dar..

tänkte väl käka nå nu sen packa klart min lilla väska.

puss


kommer sakna min man så himla mycket! ska pussa ihjäl han innan jag åker och pussa ihjäl honom när jag kommer hem! jag älskar dig mest av allt älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0