måndag

känns som om det var ett tag sen nu.
imorse var jag inte alls pepp på att gå upp ur sängen. är man de någon dag ens förresten?
var kallt och eländigt och tröttare än livet.
fick för mig när jag var på väg till bussen att man skulle ha ställt tillbaka klockan inatt så var på väg att vända hem igen. men när jag såg andra människor traska och cykla och ha sig så gick jag ändå.

har massor av plugg att ta itu med men jag känner mig inte särskilt motiverad..

praktiken rullar på och det tar på krafterna.
kommer hem halv 7 varje dag om jag har tur att få skjuts från tåget.

i fredags var jag och min loverboy hem till hans syster och kenny och drack lite. åhåå inte nå alkohol för mig på ett tag.
i lördags åkte jag lite spontant till kungsör med storasyster och tillbringa kvällen med familjen.
igår var jag i stan hela dagen ungefär med angelica och packa. packa som en galning skulle jag vilja säga.
mot kvällen vart det stall och en sur häst.

aej tror jag lägger mig över datorn och sover nu en smula. fan vad skönt det vore!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0