måndag

kunde gärna ha haft helg i sådär en vecka till men såatte det gick ju ej.
annars har det varit rätt lugnt.
i fredags var jag så trött så jag trodde jag skulle somna såfort jag satt mig ner.
i lördags var ja stressad hela dagen. var hos olls och busa sen tillbaka till ramnäs igen.
på kvällen var vi hemma hos sara och kenny och drack lite och det var väldans trevligt. bör vi ju göra om tycker jag.
igår var jag bara bakis och trött.

imorgon är det dags för praktik igen och känner att det tar emot en smula. men veckorna går fort och snart är det lov. och efter lovet då är det kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina tjohej!

aej ska väl ta och traska till tåget nu så man får en plats.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0