motala

känner mig långt ifrån civilisation just nu men det är bra jäkla skönt!
har ingen täckning på telen heller så det är lite halv knepigt om ni vill nå mig.

idag har vi varit in till stan, en liten trevlig stad sisådära.
jag och emil tog oss en fika och jag fick världens största prinsessbakelse typ.
emils lillasyster claudia har fått en häst idag så då åkte vi ut dit också och kolla.
världens sötaste lilla ponny som jag sen fick provrida. haha ja jag säger då de! det var inte igår man satt på en sådan liten varelse.

just nu är det full rulle här, folk överallt, de är trevligt.
sitter och väntar på att männen i huset ska komma tillbaka med pizza. jag håller på och hungrar ihjäl.

ska passa på och skryta om att även jag har skaffat mig en praktik nu och det känns jäääääävlans skönt ska ni veta.

puss


hur söta? claudia och hennes nya ponny james dean




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0