nackskott

söndag betyder alltid ångest. jag och sandra hade en diskution om det i fredags.
fredag=lycka och frihet
lördag= man börjar få lite ångest men det är ändå mitt i helgen
söndag= ångest inför kommande vecka

jaha, jag är fortfarande sjuk. inatt sov jag dåligt som fan och vakna av att jag hosta helatiden. klockan 5 imorse fick jag nog, var tvärpigg så då gick jag ner och gjorde varm oboy för halsen.
blir att dra sig upp till skolan imorgon, känner att jag inte har råd att vara hemma när jag snart åker.

helgen i stortsätt har sätt ut såhär typ.
i fredags hade fanny lite party så då var jag där och hade skoj med massor av tjejer. var seriöst flera hundra år sen jag var hemma hos fanny så det var riktigt roligt att få komma dit!
senare mot kvällskvisten var snälla cicci så snäll och körde mig till stan för då fick jag för mig att jag ville gå på krogen. sorligt nog hamna jag på konrad men det gick minsan att ha kul ändå! träffa emelie där också så det var ju ett plus!
på hemvägen stannade vi till vid donken på erikslund och där träffa jag en riktigt go och glad cindy.

lördag följde jag med emil till stan när han skulle sitta sin andra sittning för tattueringen.
jag var så jävla trött så jag somna faktiskt i deras enormt sköna soffa.
här är en asdålig bild på tattueringen. halva är gjord ungefär




sedan åkte hem till ramnäs sen och tog det bara jävligt lugnt.
kanske inte var så smart av mig att ränna runt sådär med tanke på min hals så det fick jag sota för inatt.

idag är det somsagt söndag och den har jag tillbringat här i sängen.
emil är duktig och jobbar han och jag hade faktiskt tänkt att få åtmindstonde en uppgift klar i min gigantiska hög, höhö....... hade också en tanke på att baka äppelpaj men då hade vi ingen vaniljsås så det sket sig direkt.
om två timmar kommer han iallafall hem och då blir det mys resten av kvällen!


puss

blir så jävla trött att man inte kan lita på de som man tror man kan lita på.
varför kan man inte bara hålla käften och sköta sitt?
klarar man inte av att hålla andras problem för sig själv kan man väl förfan säga till!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0