tisdag

denhär dagen har seriöst varat i 78 timmar, känns som det iallafall.
har setat här framför datorn och inte gjort ett skit tillsammans med alla andra som inte lyckats skaffa praktik.
fast egentligen göre inte så mycket. vi har ganska mysigt!

vart lite spicy till lunch och det sitter ju aldrig fel.
jag tänkte vara modig och pröva något nytt istället för samma gamla 14 men då stressade hon i kassan så förbaskat mycket så fick bli den även denna gång. nästa gång, då JÄVLAR!

imorgon gör vi allt over again. ja.. förutom spicy dårå. mitt konto skriker efter hjälp!

halsen börjar dumma sig nu igen. tycker jag klarat mig rätt bra idag men nu ska det börja igen.
det påminde mig om att köpa halstabletter, så brarå!

åhåå nu ska jag kila ner på stan och köpa mig en dosa snus sen åka hem och tycka synd om mig själv tills min älskling kommer hem och kan trösta mig lite. vilken tur jag har som har en sådan wonderful pojkvän!

puss



Kommentarer
Postat av: jenny

vill också ha en pojkvän som man kan söka tröst hos...

2010-10-05 @ 16:30:45
Postat av: amanda

din tid kommer :)

2010-10-06 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0